Способи оплати
Способи доставки
Регіони доставки
Умови повернення та обміну
Повернення товару за домовленістю протягом 14 днів
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.
Як здійснити повернення товару:
Товар приймається до повернення лише у разі очевидності факту його невикористання.
Ми будемо змушені відмовити у поверненні коштів або заміні на нову продукцію у таких випадках:
Споживчі якості та зовнішній вигляд товару не збережені.
Відсутні ярлики у первісному вигляді, що був при отриманні товару.
Порушена цілісність фірмової упаковки (продукція має бути герметично закрита та ін.).
Знайдено дефекти під час перевірки якості продукції – тріщини, сколи тощо.
Покупець не має супровідної документації (накладної, товарного чека).
З моменту придбання продукції минуло понад 14 днів.
Крім того, неможливе повернення товарів, зібраних на замовлення
Транспортні витрати по поверненню/обміну товару покриває винна сторона (або та сторона, за чиєю ініціативою виробляється обмін/повернення)
Яким чином кошти будуть повернуті клієнту?
1. За готівку. Покупець повертає товар Новою Поштою післяплатою (Зверніть увагу, що суму повернення буде зменшено на %, який бере Нова Пошта за пересилання грошей).
2. Оплата картки.
Якщо у вас виникли питання, пов'язані з обміном або поверненням товару, ви завжди можете зателефонувати нам за номером +38 (095) 8-999-454. Оператори call -центру завжди нададуть Вам повноцінну консультацію щодо повернення або обміну продукції.